Trobada pedagògica de l’exposició “Fams i abundàcies”

publicat a: General | 0

Avui dijous 7 de setembre a les 19:30 hores, s’inaugura al Museu de Lleida l’exposició Fams i abundàncies, el primer projecte expositiu conjunt de la Xarxa de Museus d’Història i Monuments de Catalunya. La mostra, comissariada per Josep Maria Solias, reflexiona sobre com la gana i la inseguretat han perseguit la humanitat des dels seus inicis.

Fams i abundàncies explica l’evolució històrica de Catalunya a partir de la fam i la lluita per tractar d’evitar-la. L’exposició consta de 14 àmbits que mostren més d’una seixantena d’objectes, cedits pels museus que integren la Xarxa, que reflecteixen la vida quotidiana a Catalunya al llarg de la història.

Amb la finalitat de donar a conèixer les possibilitats didàctiques de la mostra i la proposta educativa vinculada, el Museu de Lleida ha organitzat el dimecres 20 de setembre a les 17:30 hores una trobada pedagógica adreçada al professorat.

Per a més informació consulteu la web del Servei Educatiu del Segriá.