Projecte amb estudiants de doble Grau d’educació infantil i primària (UdL)

publicat a: General | 0

Alumnes de l’assignatura APRENDRE A ENSENYAR A TRAVÉS DEL PATRIMONI I MUSEUS, coordinada per la professora Nayra Llonc, han desenvolupat en col·laboració amb l‘Escola Cervantes de Lleida, diferents estratègies didàctiques inspierades en la metodología col·laborativa museu/escola que desenvolupa el Museu de Lleida.

Durant la segona quinzena de gener els alumnes han portat a terme les seves propostes al Museu de Lleida i a la meateixa escola. L’objectiu de l’experiència no ha estat altre que els futurs educadors/es conguessim les possibilitats educatives que tenen els museus.

El Doble Itinerari de Grau en Educació Infantil i Primària (DIGEIEP) ha de conferir als titulats competències docents generals per ajudar al desenvolupament, tutelar l’aprenentatge i promoure la consecució dels objectius que estableix el sistema educatiu per a l’educació infantil i per a l’educació primària.