Presentació de la proposta educativa “Fem d’arqueòlegs

publicat a: General | 0

Invitació de la Presentació Fem d'arqueòlegs

Juntament amb el CRP del Segrià, us convidem  a la presentació  del projecte educatiu “Fem d’arqueòlegs” que ha comptat amb la participació de la comunitat educativa de Lleida i a la visita guiada de l’exposició;“LA FORTALESA DELS VILARS D’ARBECA. TERRA, AIGUA I PODER EN EL MÓN IBER”.

La sessió  tindrà lloc el dimecres 8 de juny a les 18 hores al Museu de Lleida.

La celebració del 30 aniversari del jaciment de la fortalesa dels Vilars d’Arbeca és una oportunitat única per a descobrir un dels espais patrimonials ibers més importants del nostre país.En aquesta sessió es presentaran els recursos didàctics que estaran a disposició dels centres educatius i del professorat de Lleida.

Més informació i inscripció a la presentació.

Us demanem que en feu difusió entre el professorat, i us aconsellaríem que, malgrat l’avançat moment de curs, no perdeu l’oportunitat de buscar una estona per a què el vostre alumnat gaudeixi d’aquesta experiència.