Presentació de la proposta educativa de l’exposició: Granados, de Paris a Goya

publicat a: General | 0

Ahir dijous 26 de gener va tenir lloc la presentació a la comunitat educativa de la proposta educativa dissenyada conjuntament pel Museu de Lleida, el Departament d’Ensenyament i el Museu de la Música de Barcelona. La proposta ha comptat amb el comissariat pedagògics del musicòleg i professors de secundària Lluís Herrera i amb la col·laboració del CRP del Segrià.

20170126_194010

A la trobada pedagògica organitzada per a l’ocasió vam participar 60 mestres i professors d’educació infantil, primària i secundària de la demarcació de Lleida. Els assistents van poder conèixer el discurs de l’exposició de la mà del comissari de l’exposició Joaquim Rabaseda, el projecte de educatiu de l’exposició i altres propostes educatives que s’han elaborat -al voltant de la commemoració del 150 aniversari del seu naixement- per a les escoles com per exemple la “Gimcana Enric Granados” que va ser realizada per Ramon Llanes.

20170126_202103