El Servei Educatiu del Museu de Lleida col·labora -des de l’any 2013- en el Projecte Comú de Lectura impulsat l’any 2008 per la Xarxa de biblioteques escolars de les comarques de Lleida. Una iniciativa creada en el marc del Projecte Puntedu del Departament d’Ensenyament, per dinamitzar i donar suport a les biblioteques escolars de les comarques de Lleida.

Aquesta Xarxa està formada per professorat de centres educatius, institucions i entitats sensibilitzats en el món de la lectura. Té com a objectius fonamentals fomentar la lectura entre l’alumnat, generar dinàmiques de treball conjunt entre serveis educatius, centres educatius, biblioteques escolars i públiques i, qualsevol altra institució o entitat sensibilitzada amb el món de la lectura i l’educació.

Els materials didàctics de suport a la visita estarán disponibles a la web del Museu de Lleida el proper mes de desembre.

Per a més informació consulteu el lloc web del Projecte Comú de Lectura: “La màgia de Roald Dahl”

11 Descobrim el Museu amb Roald Dahl