El Museu de Lleida participarà a les jornades educatives AproPA’T

publicat a: General | 0

L’àrea educativa del Museu de Lleida assistirà a les jornades AproPA’T – Projectes col·laboratius entre centres educatius i museus van dirigides al professorat de tots els nivells educatius, així com als professionals de la cultura i als estudiants universitaris que estiguin cursant estudis d’educació, patrimoni, museística o gestió cultural.

Des de fa més de quinze anys la metodologia educativa desenvolupada pel Museu de Lleida, s’ha basat en la generació de sinergies amb la comunitat que acull el museu. Destaquen sobretot les establertes amb la comunitat educativa, centres de recursos, instituts de secundària, cicles formatius i projectes eductius de primària i educación infantil.

Un dels ponents de la jornada d’Amposta, el professor de la UB Fernando Hernández, va apadrinar l’any 2008 el Seminari per a l’elaboració dels primers materials didàctics amb el títol: Els museus i el repte de l’educació.