El Museu de Lleida es trasllada a l’Escola Jaume Miret de Soses

publicat a: General | 0

En el marc del projecte “Fem escola, descobrim Gebut”, s’ha desenvolupat una setmana cultural que vol ser el punt de partida per l’elaboració d’un projecte educatiu al voltant de l’excavació i condicionament del jaciment ibèric de Gebut. L’objectiu no es altre que permetre el coneixement i l’estudi  del jaciment com a centre d’interès per tots els seus nivells educatius i àrees de coneixement de l’escola. El projecte des d’un punt de vista pedagògic, vol promoure la utilització, per part del professorat, d’una metodologia activa, en la qual l’alumne sigui el protagonista del seu propi procés d’aprenentatge.

Programa de la setmana cultural “Gebut, la llar dels ibers” (Consulteu álbum d’imatges):

Durant el desenvolupament del projecte l’equip docent de l’Escola Jaume Miret comptarà amb l’assessorament i l’acompanyament de tècnics del Servei Educatiu del Segrià, de l’àrea educativa del Museu de Lleida i de professorat de la UdL.