Cloenda del Projecte Comú de Lectura dedicat a Roald Dahl

publicat a: General | 0

El dia 27 d’abril va tenir lloc al Museu de Lleida i a la Biblioteca Pública de Lleida, la cloenda del Projecte Comú de Lectura. Aquest projecte ha girat a l’entorn de les lectures de Roald Dahl és una proposta d’animació a la lectura oberta als centres educatius tot promovent el desenvolupament de les competències bàsiques, facilitant la participació de tots els centres educatius, biblioteques públiques i entitats que s’hi vulguin sumar.
Aquest projecte està organitzat pel CRP del Segrià a partir d’un seminari i que està format per coordinadors/res de biblioteques escolars de primària i secundària i representants d’institucions i entitats de Lleida ciutat ( Museu de Lleida , Ajuntament i Biblioteca Pública)
Els eixos de treball d’aquest seminari queden definits en:
1- Dinamitzar la lectura
2-Fer xarxa entre biblioteques escolars, biblioteques públiques i altres entitats
3- Fomentar l’intercanvi de bones pràctiques en el treball de dinamització de la lectura als centre.

Visioneu l’àlbum fotogràfic de la jornada de cloenda.